Tuesday, April 1, 2008

PERKARA BARU DALAM HIDUPKU

Apa lagih yang menarik untuk saya ceritakan maser nih kalau bukan KHAIRUNNISA'. Now she is 1-week old. Here she is... sleeping... macam doll...


Sebelum bersalin dulu, ader pergi ceramah Penyusuan Susu Ibu kat Klinik Kesihatan. Maser tuh nurse explained pasal 'Nipple Confusion' tapi saya tak tefikir anak saya sendiri yang mengalaminya. Yer lah, duduk 3 hari kat wad memang nurse yang jaga dia bagi susu Snow... bila saya dah boleh bangun dan duduk nak try lah susukan dia tapi dia punyer mengamuk macam kita tak bagi dia susu. Sudahnya terpaksalah perah susu masuk botol bagi kat dia... Sampai sekarang masih ajar dia lagih tapi tuhan jer yang tahu betapa susahnya dan sedihnya bila tak dapat nak susukan anak sendiri. Adakah ini kekurangan bersalin di Private yang tidak memaksa ibu menyusukan anak selepas dilahirkan. Apa-apa pun aku redha... mungkin ada hikmahnya.

No comments:

Post a Comment