Friday, October 17, 2008

HADIAH HARIJADI UNTUKKU

Dah lama teringin nak beli mesin sulam... Hari tuh pegi MAHA 2008 kat Serdang ader jual tapi mahal pastuh kena lah attend classes untuk belajar guna. So saya hold lah dulu hajat tuh. Tapi biasalah selagi tak beli asyik teringat jer. Hari ini saya telah ambil keputusan muktamad untuk singgah kedai Singer di Damansara Utama dengan matlamat nak survey mesin jahit.

Survey punyer survey saya pun sangkut lah dengan mesin jahit nih... it's just an ordinary sewing machine tapi canggih sket ar compared tuh mesin jahit mak... hakhakhak... ader ke patut compare ngan mesin jahit mak. Lepas habis sesi soal jawab saya ngan owner kedai Singer tuh saya pun balik lah... On the way nak kuar dari Uptown tuh, kepala saya terasa berat sangat... Isyyy... saya pun patah balik ke kedai tuh dan terus swipe credit card yang dah banyak tunggakan tuh... Huhhh... Puas hati... Akhirnya... I have a sewing machine. Jangan tak menjahit lepas nih

Hadiah harijadi untuk diriku dari diriku...

No comments:

Post a Comment